Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraných fitness center v konkurenčních podmínkách Příbrami a okolí
Hrachová, Johana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraných fitness center v konkurenčních podmínkách Příbrami a okolí Cíle: Cílem této práce je provést výzkum spokojenosti zákazníků vybraných konkurenčních fitness center a zjistit, se kterými aspekty nabízených služeb jsou návštěvníci nespokojeni a se kterými naopak spokojeni. Šetření má také odhalit nejdůležitější kritéria ovlivňující výběr fitness centra. Na základě výsledků výzkumu budou vytvořeny konkrétní návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Metody: Pro výzkum je zvolena metoda osobního dotazování a vzorek respondentů je dostupný, jelikož jsou dotazováni jak současní, tak bývalí zákazníci zvolených fitness center, kteří jsou nejsnáze k dispozici. Sběr dat je realizován za pomoci předem připravených dotazníků a respondenti jsou oslovováni před vstupy do jednotlivých fitness center. Výsledky: Bylo zjištěno, že nejdůležitějším faktorem ovlivňujícím výběr fitness centra je cena, následuje čistota provozovny a kvalita vybavení. Fitness centrům je navrženo zaměřit se na tyto faktory. Podle výsledků provedeného výzkumu jsou zákazníci nejvíce spokojeni s ochotou a dostupností zaměstnanců a nejméně s rezervačním systémem. Klíčová slova: osobní dotazování, spokojenost zákazníka, fitness centrum, konkurenční prostředí
Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům
Noha, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit současný stav marketingové komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov s fanoušky a posléze poukázat na návrhy, které by vedly k jejímu zlepšení. Užité metody: Písemné dotazování, osobní dotazování, situační analýza, vyhodnocení a interpretace získaných dat. Výsledky: Pomocí získaných dat bylo zjištěno, že marketingová komunikace TJ JM Pedro Pérez Chodov je dostačující a fanoušci klubu jsou s ní spokojeni. V některých oblastech má ovšem klub výrazný prostor pro zlepšení. Na základě získaných informací proto byly předloženy návrhy, které by mohly komunikaci klubu vůči fanouškům zdokonalit. Klíčová slova: Florbal, TJ JM Pedro Pérez Chodov, fanoušci, marketingová komunikace, situační analýza, osobní dotazování, písemné dotazování.
Marketingová komunikace společnosti HISPORT, s.r.o.
Vančurová, Linda ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace společnosti HISPORT, s.r.o. Cíle práce: Cílem je na základě provedených analýz popsat a zhodnotit současnou situaci marketingové komunikace společnosti. V návaznosti na to vytvořit návrhy nových metod a nástrojů marketingové komunikace, které by bylo možné využít. Metody: Použitou metodou v této práci byla kvalitativní- deskriptivní případová studie, která byla sestavena na základě analýzy dokumentů a osobního dotazování, konkrétně polostrukturovaného rozhovoru se společníkem firmy. Výsledky: Výstupem práce je nová strategie marketingové komunikace na období květen 2013 až srpen 2014 pro společnost HISPORT,s.r.o., která byla vytvořena na základě shrnutí výhod, nevýhod a možnostech rozšíření stávající marketingové komunikace. Součástí strategie jsou upravené stávající a nové prostředky propagace, popis těchto nástrojů, časové rozvržení-media plán a finanční plán. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, propagace, osobní dotazování
Typologie zákaznic ve fitness službách
Lečková, Veronika ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Typologie zákaznic ve fitness službách Cíl: Cílem práce je určit typologii zákaznic ve fitness službách. Metody: Typologie bude zpracována na základě marketingového výzkumu. Objektem výzkumu budou ženy ve věku 15 až 56 a více let. Šetření bude prováděno kvantitativní metodou osobního dotazování. Respondenty se stanou zákaznice fitness center, které budou vybrány do vzorku podle určitých kritérií. Výsledky: Statisticky zpracované výsledky budou zobrazeny pomocí grafů a tabulek. Klíčová slova: marketingový výzkum, fitness služby, osobní dotazování, typologie zákazníka
Souvislost charakteristik tazatele a odpovědí respondenta při face to face interview
Strnadová, Mirka ; Remr, Jiří (vedoucí práce) ; Buchtík, Martin (oponent)
Diplomová práce ukazuje souvislost demografických charakteristik tazatele a odpovědí respondenta při face to face interview na amerických datech General Social Survey a českých datech Centra pro výzkum veřejného mínění. Sledovanými charakteristikami jsou pohlaví, věk, vzdělání a velikost místa bydliště tazatele. Na základě teorie interpersonální komunikace, sociální distance a stereotypního odpovídání na otázky byly vybrány otázky na ochotu mít za sousedy určité skupiny obyvatel, názory na marihuanu, trest smrti, potraty či homosexuály. Analýza ukazuje, že na některé z těchto otázek mají opravdu vliv demografické charakteristiky tazatele, v této souvislosti však nelze nalézt žádný řád, který by dopředu dokázal určit, které charakteristiky budou mít vliv na jaké otázky. K nalezení vlivu byla využita korelační analýza, binární logistická regrese a pokročilejší analýza mixed models. Navazuje kvalitativní výzkum, který za pomoci fiktivního face to face dotazování a následných kognitivních interview s informanty ukazuje, že důležitá je také samotná otázka, protože pokud nad ní respondent přemýšlí poprvé, je k vlivu demografických charakteristik tazatele náchylnější.
Marketingová komunikace společnosti HISPORT, s.r.o.
Vančurová, Linda ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace společnosti HISPORT, s.r.o. Cíle práce: Cílem je na základě provedených analýz popsat a zhodnotit současnou situaci marketingové komunikace společnosti. V návaznosti na to vytvořit návrhy nových metod a nástrojů marketingové komunikace, které by bylo možné využít. Metody: Použitou metodou v této práci byla kvalitativní- deskriptivní případová studie, která byla sestavena na základě analýzy dokumentů a osobního dotazování, konkrétně polostrukturovaného rozhovoru se společníkem firmy. Výsledky: Výstupem práce je nová strategie marketingové komunikace na období květen 2013 až srpen 2014 pro společnost HISPORT,s.r.o., která byla vytvořena na základě shrnutí výhod, nevýhod a možnostech rozšíření stávající marketingové komunikace. Součástí strategie jsou upravené stávající a nové prostředky propagace, popis těchto nástrojů, časové rozvržení-media plán a finanční plán. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, propagace, osobní dotazování
Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům
Noha, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit současný stav marketingové komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov s fanoušky a posléze poukázat na návrhy, které by vedly k jejímu zlepšení. Užité metody: Písemné dotazování, osobní dotazování, situační analýza, vyhodnocení a interpretace získaných dat. Výsledky: Pomocí získaných dat bylo zjištěno, že marketingová komunikace TJ JM Pedro Pérez Chodov je dostačující a fanoušci klubu jsou s ní spokojeni. V některých oblastech má ovšem klub výrazný prostor pro zlepšení. Na základě získaných informací proto byly předloženy návrhy, které by mohly komunikaci klubu vůči fanouškům zdokonalit. Klíčová slova: Florbal, TJ JM Pedro Pérez Chodov, fanoušci, marketingová komunikace, situační analýza, osobní dotazování, písemné dotazování.
Typologie zákaznic ve fitness službách
Lečková, Veronika ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Typologie zákaznic ve fitness službách Cíl: Cílem práce je určit typologii zákaznic ve fitness službách. Metody: Typologie bude zpracována na základě marketingového výzkumu. Objektem výzkumu budou ženy ve věku 15 až 56 a více let. Šetření bude prováděno kvantitativní metodou osobního dotazování. Respondenty se stanou zákaznice fitness center, které budou vybrány do vzorku podle určitých kritérií. Výsledky: Statisticky zpracované výsledky budou zobrazeny pomocí grafů a tabulek. Klíčová slova: marketingový výzkum, fitness služby, osobní dotazování, typologie zákazníka
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraných fitness center v konkurenčních podmínkách Příbrami a okolí
Hrachová, Johana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraných fitness center v konkurenčních podmínkách Příbrami a okolí Cíle: Cílem této práce je provést výzkum spokojenosti zákazníků vybraných konkurenčních fitness center a zjistit, se kterými aspekty nabízených služeb jsou návštěvníci nespokojeni a se kterými naopak spokojeni. Šetření má také odhalit nejdůležitější kritéria ovlivňující výběr fitness centra. Na základě výsledků výzkumu budou vytvořeny konkrétní návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Metody: Pro výzkum je zvolena metoda osobního dotazování a vzorek respondentů je dostupný, jelikož jsou dotazováni jak současní, tak bývalí zákazníci zvolených fitness center, kteří jsou nejsnáze k dispozici. Sběr dat je realizován za pomoci předem připravených dotazníků a respondenti jsou oslovováni před vstupy do jednotlivých fitness center. Výsledky: Bylo zjištěno, že nejdůležitějším faktorem ovlivňujícím výběr fitness centra je cena, následuje čistota provozovny a kvalita vybavení. Fitness centrům je navrženo zaměřit se na tyto faktory. Podle výsledků provedeného výzkumu jsou zákazníci nejvíce spokojeni s ochotou a dostupností zaměstnanců a nejméně s rezervačním systémem. Klíčová slova: osobní dotazování, spokojenost zákazníka, fitness centrum, konkurenční prostředí
Přínos významné akce pro rozvoj cestovního ruchu v Českých Budějovicích
ZEMANOVÁ, Veronika
Cílem bakalářské práce je zhodnocení dopadů a přínosů vybraných akcí na podniky cestovního ruchu ve spojitosti s výročím založení města České Budějovice. Na základě zjištěných poznatků, vytvoření návrhu doporučení rozvoje kulturního cestovního ruchu v Českých Budějovicích. Pro naplnění cíle byla provedena analýza současné situace nabízených kulturně-společenských akcí ve městě České Budějovice v podobě sekundárních dat, primární data byla získána kvantitativním výzkumem. Kvantitativní výzkum proběhl formou dotazníkového šetření, jehož výsledky jsou v práci zpracovány pomocí grafického i písemného znázornění. Výsledky výzkumu a analýzy jsou vyhodnoceny v syntéze výsledků a poznatků. K naplnění cíle rovněž přispělo studium odborné literatury a dalších pramenů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.